Home » Novosti » GHETALDUS središnji rukometni kamp za djevojke i mladiće

GHETALDUS središnji rukometni kamp za djevojke i mladiće

Zadar od 15.06.2013 do 09.07.2013.

 

Sukladno kalendaru HRS-a za mlađe dobne skupine u natjecateljskoj sezoni 2012./2013. organizira se GHETALDUS SREDIŠNJI RUKOMETNI KAMP HRS-a  te Vam šaljemo potrebne informacije.

MJESTO: ZADAR, hostel «Zadar, Obala Kneza Trpimira 76, 23000 Zadar

 

VRIJEME:

  • MLADIĆI od nedjelje  15.06.2013. (ručak) do petka 27.06.2013. (doručak)
  • DJEVOJKE od petka 27.06.2013. (ručak)  do utorka 09.07.2013. (doručak)

 

DOBNA SKUPINA: kamp će se realizirati u 4 turnusa po 6 dana:

  1. od 15.06. do 21.06.2013. MLAĐI KADETI (rođeni 1996/97) i DJEČACI (rođeni 1998./99.),
  2. od 21.06. do 27.06.2013. MLAĐI DJEČACI (rođeni 2000./01) I MINI RUKOMET (rođeni 2002., 2003. i mlađe)
  3. od 27.06. do 03.07.2013. DJEVOJČICE ( rođene 2000./01.) I MINI RUKOMET (rođene 2002,2003,2004 i mlađe)
  4. od 03.07. do 09.07.2012. ML KADETKINJE ( rođene 1998/99),

 

ROK PRIJAVE: najkasnije do 01.02.2013. s navedenim imenom i prezimenom sudionika, datumom rođenja, nazivom kluba te igračkim mjestom u ekipi (e-službenu prijavnicu možete naći na našoj web stranici www.kamp-hrs.com.hr). Za osobe prijavljene nakon navedenog termina ne garantiramo smještaj jer su nam kapaciteti ograničeni.

 

Isto tako vas molimo da u prijavi obavezno naglasite ukoliko je dijete NEPLIVAČ ili ima ili je imalo određenih zdravstvenih problema (epilepsiju, alergije, kronične bolesti…). Prijave se dostavljaju HRS  putem faksa  na broj: 01/ 5391-000 ili e- mail lidija@hrs.hr s naznakom za «rukometni kamp HRS-a», a potvrde uplate molimo vas dostavite na broj faksa: 01/5391-000 ili skenirane na e-mail s.joka@hrs.hr

 

CIJENA: Ukupna cijena boravka za šest punih pansiona iznosi 1 700,00 kuna

Uplata troškova boravka na Žiro-račun: 2360000-1500046528, Hrvatski rukometni savez, Metalčeva 5, Zagreb najkasnije 7 dana prije početka kampa ili na šest  (6) rata:

  • PRVA rata 300,00 kn,  siječanj 2013.,
  • DRUGA rata 300,00 kn,  veljača 2013.,
  • TREĆA rata 300,00 kn, ožujak 2013.,
  • ČETVRTA rata  300,00 kn travanj 2013.
  • PETA rata 300,00 kn svibanj 2013,
  • ŠESTA rata 200,00 kn lipanj 2013. ili najkasnije 7 dana prije početka kampa.

 

Roditelji isto tako mogu djeci uplaćivati na rate po osobnim mogućnostima npr. mogu uplatiti različite iznose tijekom mjeseca, samo je važno da prije dolaska djeteta na kamp cjelokupni iznos bude uplaćen i sve preslike uplata da donesete na kamp ili pošaljete po djetetu. Troškovi kampa mogu se uplatiti i na licu mjesta prilikom dolaska sudionika na Kamp. Ukoliko ste uplatili troškove kampa na rate molimo vas da prilikom dolaska djeteta na kamp priložite sve uplatnice tako da možemo izvršiti kontrolu uplata i napisati vam račun.

 

VAŽNO: UKOLIKO ŽELITE DA VAM DJETETU BUDE REZERVIRAN SMJEŠTAJ TREBATE UPLATITI  100,00 KN najkasnije do 01.02.2013. tako da vam možemo rezervirati krevet, a ostali iznos kampa platite po mogućnostima. Ukoliko dijete odustane od dolaska na Kamp iznos akontacije  od 100.00 KN za rezervaciju smještaja vam se ne vraća. Ukoliko dijete dođe na Kamp za isti iznos vam se umanjuje uplata smještaja za Kamp. Ukoliko dijete odustane od Kampa ( bolest i sl.) i vi nam to javite 7 dana prije početka kampa cijeli iznos koji ste uplatili biti će vam uplaćen na račun. Prilikom uplate akontacije u iznosu 100,00 KN ili prve rate roditelji su dužni  presliku uplate poslati na e-mail s.joka@hrs.hr ili lidija@hrs.hr ili na fax 01/5391-000 najkasnije do 01.06.2013. zajedno sa prijavnicom tako da možemo djetetu rezervirati smještaj. Moguća je rezervacija smještaja i nakon 01.06.2013. ali sve ovisi o broju slobodnih kapaciteta.

 

Na uplatnici obavezno navesti matični broj kluba, OIB kluba, adresu i ime kluba koji uplaćuje smještaj, te obavezno navesti u rubrici „opis plaćanja“ ime i prezime sudionika za koga se odnosi uplata. Ukoliko uplaćuju roditelji navesti ime i prezime, OIB djeteta te  OIB jednog od roditelja tako da kasnije možemo napisati račun.

U cijenu je uključen smještaj u više-krevetnim sobama ( 4-6 kreveta sa vlastitim sanitarnim čvorom), četiri obroka dnevno, boravišna pristojba,  prigodni pokloni HRS-a za svakog sudionika Kampa, nagrade za najbolje ekipe kampa, interni prijevozi  te korištenje dvorane i igrališta. Prijevoz do Zadra je individualan.

 

KOTIZACIJA ZA KAMP 2013.: je uključena u cijenu boravka. Za sudionike koji ne koriste smještaj u hostelu Zadar kotizacija je 700,00 kn.

 

VAŽNE NAPOMENE ZA RODITELJE I TRENERE:

 

  1. Svi sudionici kampa trebaju doći u Kamp između 12,00 do 14,00 sati, odlazak je nakon doručka u 9,00 sati. Dužni su ponijeti: dovoljno sportske opremu za dva treninga dnevno, dva para tenisica, obuću odjeću za slobodno vrijeme, ručnike za osobnu higijenu i plažu, ispravnu loptu, dva raznobojna dresa i zdravstvenu iskaznicu. Molimo sudionike Kampa da ne donose skupu elektroničku opremu na Kamp: lap-top, iPad i sl. jer ćemo im istu oduzeti i vratiti nakon završetka Kampa.
  2. Pri dolasku OBAVEZNO predati kopiju uplate tehničkom voditelju kampa, (ako se uplata odnosi na više sudionika, potrebno je uz uplatnicu priložiti i popis sudionika za koje se odnosi uplata)
  3. Klubovi koji imaju igračice i igrače na popisima perspektivnih, obvezno ih trebaju uputiti na Središnji kamp HRS-a gdje će biti izvršena daljnja selekcija za nacionalne reprezentacije.
  4. Sudionici kampa nisu dodatno osigurani te ih roditelji mogu  dodatno individualno osigurati (ozljede na treningu i sl.)
  5.  U Kampu spavaju liječnik i fizioterapeut koji su djeci na raspolaganju 24 sata dnevno. Ambulanta sa nužnim lijekovima je također unutar Kampa. Za sve ozljede koje ne možemo sanirati u Kampu djeca se prevoze na Hitnu službu u Zadar u pratnji službene osobe iz Kampa. Roditelje obavještava naša zdravstvena služba ukoliko je neka teža povreda. Za lakše povrede dijete i trener će nazvati roditelje. Ukoliko dijete ima jednog skrbnika molimo da nas obavijestite o tome prilikom dolaska na Kamp tako da znamo koga od roditelja da nazovemo u hitnim slučajevima.
  6. Sva djeca koja opetovano na Kampu ne poštuju pravila ponašanja na Kampu te dnevni raspored i satnicu biti će odaljena sa Kampa na način da ćemo nazvati roditelje konzultirati se sa njima te organizirati povratak djeteta kući. Povrat uplaćenih sredstava neće biti moguć
  7. Ukoliko dijete svojevoljno napusti kamp nakon jednog dana nismo u mogućnosti izvršiti povrat sredstava.
  8. Za eventualne ozljede djeteta tijekom održavanja Kampa, HRS nije odgovoran i isto tako ukoliko su nastale komplikacije nakon ozljede ili eventualnog operativnog zahvata.
  9. HRS isto tako moli sve roditelje da ispune prijavnicu i prijave svoje dijete za Kamp, a ne da djeca sama sebe prijavljuju, bliža rodbina ili treneri.
  10. Svako dijete se raspoređuje u grupe po poziciji, a ne pripadnosti klubu te molimo roditelje da to poštuju. U svakoj grupi je maksimalno 14-16 djece koje treniraju 3 trenera:trener grupe, trener vratara i kondicijski trener. Glavni trener je uvijek na treningu, a preostala dva trenera dolaze ovisno o programu treninga, ali minimalno na tri treninga.
  11. U večernjim satima za djecu je organiziran program i animacija: gledanje dječjih filmova, disco i zabavne igre.
  12. Buđenje je od 7:00 do 8:00 sati  (ovisno o terminu treninga), a spavanje je u 22:30 sata.
  13. Tijekom noći u Kampu je organizirana zaštitarska služba ( čuvar) i recepcija radi od 0:00-24:00 sata
  14. Sudionici Kampa imaju 4 obroka ( doručak, ručak, večera, užina). Hrana se kuha samo za sudionike Kampa od domaćih proizvoda te je jelovnik odobren od nutricionista. Za doručak je švedski stol, a za ručak i večeru samoposluživanje. Djeca mogu jesti u neograničenim količinama. Ukoliko je dijete alergično na određenu namirnicu njemu se kuha poseban obrok.
  15. Mole se roditelji  ako to nije neophodno da ne dolaze u Kamp i na treninge već da djeca samostalno uživaju u Kampu
  16. Treninzi se odvijaju na obnovljenim i zaštićenim vanjskim terenima uz hostel te u dvije sportske dvorane.

 

 

 

KONTAKT:  za sve dodatne informacije možete se javiti u Ured HRS-a kod tehničke tajnice kampa Sandra Joka  ured/ 5391-007 e-mail s.joka@hrs.hr i voditeljice kampa Lidije Bojić-Ćaćić  ured/ 5391-005 mob: 095/ 9999-106, e-mail lidija@hrs.hr.

 

 

Srdačan pozdrav,

 

 

Voditeljica kampa Instruktor HRS-a Direktor marketinga HRS-a
mr. sc. Lidija Bojić-Ćaćić Slavko Goluža Silvijo Njirić

 

Možda će te zanimati

Mlade rukometašice posjetile Zadar

Sudionice četvrtog turnusa Kampa HRS-a i njihove trenerice imale slobodno jutro te su posjetile centar Zadra. ...